161110_icono_product_teaser Shape Shape 161110_icono_product_teaser icon-arrow-left icon-arrow-right icon-first icon-last 161110_icono_product_teaser 161110_icono_product_teaser location-pin 161110_icono_product_teaser 161110_icono_product_teaser contact-desktop-white careers-desktop-white
DB SCHENKER logosu

Ekonomik

DB Schenker olarak, her zaman kalitemizi artırmak için stratejilerimizi geliştirmeye odaklanırız. Başarılı bir organizasyon olmak için öncelikle müşteri memnuniyetine odaklanılması gerektiğini biliyoruz. Bu yüzden 2020 stratejimizde müşteri memnuniyetine en yüksek önceliği verdik.

Yeni stratejimizde kaliteyi arttırmak için üç yöne odaklanıyoruz:

  • Kalite kültürü: Her zaman müşterilere ve operasyonel mükemmelliğe odaklanmak.
  • Dijital uzmanlık: Ana işimizde yenilikçi çözümler kullanmaya devam etmek ve yeni işler yaratmak
  • Performansı arttırmak: Sorumluluk almak ve verimimizi arttırmak 

Müşterilerimizin düşüncelerine çok önem veriyoruz ve bu nedenle bağımsız pazar araştırma şirketleri ile müşteri memnuniyetini yılda altı kez ölçüyoruz. Bu durum yaklaşık 140.000 yolcuya ve 1.800 iş ortağına, düşüncelerini ifade etme imkanı sağlamaktadır.

Ayrıca, DB Schenker’in Nakliye ve Lojistik bölümünde, DB Cargo’nun 800’den fazla Avrupalı iş ortağı, her yıl yapılan ankete katılmaktadır. DB Arriva (İngiltere Tren, Otobüs), bağımsız İngiliz yolcu derneği Passenger Focus tarafından yapılan anketler gibi çeşitli araçlara güvenmektedir.

Genelde DB’nin iş birimlerinin tümü tutarlı bir müşteri memnuniyeti düzeyi elde etmektedirler. Ancak veri tabanımızı dünya genelindeki müşterilerimize ve iş ortaklarımızla anket yapılacak şekilde genişletmek için çalışıyoruz.