DB Schenker’in Tersine ve Yedek Parça Lojistiği çözümleri, onarım ve iade süreçlerini optimize ederek servis maliyetlerinizi ve atıkları azaltmanıza yardımcı olur.
DB Schenker’in Servis ve Satış Sonrası Lojistiği çözümleri, Yedek Parça ve Tersine Lojistik gereksinimlerini desteklemek için tasarlanmış, dünya çapında ünlü hizmetlerdir. Küresel kapsama alanımız, güçlü taşımacılık ağımız ve sektör lideri lojistik deneyimlerimiz sayesinde Servis ve Satış Sonrası Lojistiği çözümlerimiz, servis maliyetlerinizin ve atıklarınızın azaltılmasına yardımcı olabilir.
Tersine Lojistik ve Onarım Hizmetleri çözümlerimiz, tedarik zincirinin en karmaşık alanı olan iadelerde maliyetleri azaltmanızı ve hızı artırmanızı sağlar. Konsolide taşımacılığa özel tersine lojistik merkezi süreçleri ve sistemleri ile bir araya getirerek aşağıdakileri sağlıyoruz:
Tersine Lojistik
Onarım Hizmetleri
Diğer yandan Yedek Parça Lojistiği çözümlerimiz, küresel seviyede başarılı servis hizmetleri sunmaktadır. Küresel depo ağımız, müşterilerimizin satış sonrası pazarlarına özel merkezi/bölgesel özel yedek parça merkezlerinden ve son aşama yerel paylaşımlı yedek parça depolarından oluşan bir yedek parça ağı kurmamızı sağlamaktadır.
Yedek Parça Lojistiği Hizmetlerimiz arasında aşağıdakiler sayılabilir:
eSchenker, şimdiye kadar çıkardığımız en gelişmiş lojistik çözümüdür. Tüm eHizmetleri tek portala toplayarak tedarik zincirinizin her aşamasında size en iyi desteği sunar. Takip ve programlamadan rezervasyon ve raporlamaya kadar lojistik süreçlerinizin her aşamasında eSchenker’den yararlanabilirsiniz.
Kolay kullanılabilen eSchenker takip aracı, gönderinizin konumu, durumu ve tahmini teslimat süresi ile ilgili gerçek zamanlı bilgiler sağlar. Atanan takip numarası ile oturum açmak zorunda kalmadan online olarak ayrıntılı gönderi verilerine erişebilirsiniz.
Takip teknolojimiz, her bir gönderiniz için daha ayrıntılı genel ve durum bilgisi verecek şekilde geliştirildi.