161110_icono_product_teaser Shape Shape 161110_icono_product_teaser icon-arrow-left icon-arrow-right icon-first icon-last 161110_icono_product_teaser 161110_icono_product_teaser location-pin 161110_icono_product_teaser 161110_icono_product_teaser contact-desktop-white careers-desktop-white
DB SCHENKER logosu

Servis ve Satış Sonrası Lojistiği

DB Schenker’in Tersine ve Yedek Parça Lojistiği çözümleri, onarım ve iade süreçlerini optimize ederek servis maliyetlerinizi ve atıkları azaltmanıza yardımcı olur. 

DB Schenker’in Servis ve Satış Sonrası Lojistiği çözümleri, Yedek Parça ve Tersine Lojistik gereksinimlerini desteklemek için tasarlanmış, dünya çapında ünlü hizmetlerdir. Küresel kapsama alanımız, güçlü taşımacılık ağımız ve sektör lideri lojistik deneyimlerimiz sayesinde Servis ve Satış Sonrası Lojistiği çözümlerimiz, servis maliyetlerinizin ve atıklarınızın azaltılmasına yardımcı olabilir. 

Tersine Lojistik ve Onarım Hizmetleri çözümlerimiz, tedarik zincirinin en karmaşık alanı olan iadelerde maliyetleri azaltmanızı ve hızı artırmanızı sağlar.  Konsolide taşımacılığa özel tersine lojistik merkezi süreçleri ve sistemleri ile bir araya getirerek aşağıdakileri sağlıyoruz:

Tersine Lojistik

  • RMA (İade Mal İzni) İşlemleri
  • İade parçaların doğrulanması
  • İadelerin incelenmesi ve düzenlenmesi
  • Değiştirme ve garanti kontrolü
  • Satıcıya geri gönderme
  • Varlık geri kazanımı
  • Geri dönüşüm. 

Onarım Hizmetleri

  • Görsel ve Mekanik inceleme
  • Tarama
  • Teknik inceleme
  • Modül değiştirme
  • Sökme
  • Yenileme ve kart onarımı (yonga değiştirmesine kadar)

Diğer yandan Yedek Parça Lojistiği çözümlerimiz, küresel seviyede başarılı servis hizmetleri sunmaktadır. Küresel depo ağımız, müşterilerimizin satış sonrası pazarlarına özel merkezi/bölgesel özel yedek parça merkezlerinden ve son aşama yerel paylaşımlı yedek parça depolarından oluşan bir yedek parça ağı kurmamızı sağlamaktadır.

Yedek Parça Lojistiği Hizmetlerimiz arasında aşağıdakiler sayılabilir:

  • Son müşteri için bakım programları sağlamak için tam zamanında teslimat
  • Zaman esaslı servis seviyeleri
  • Kit hazırlama, teknik inceleme ve tekrar paketleme depolama ve katma değerli hizmetler
  • Global stok şeffaflığı
  • Taşıma konsolidasyonu ve optimizasyonu
  • Son aşama teslimatlar
  • Kontrol merkezi tarafından taşımacılık ve lojistik koordinasyonu konsepti

Avantajlar

  • Her Türlü Hizmet: En iyi entegre tedarik zinciri deneyimi oluşturmak için kontrat ve lider lojistik hizmetlerimizi kullanın.
  • Daha Düşük Envanter Tutma Maliyetleri: tedarik zinciri görünürlüğü ve etkili envanter yönetimi sayesinde
  • Daha yüksek hız ve daha düşük tersine zincir maliyetleri

İlgili Ürünler

İlgili Sektörel Çözümler

eSchenker: Çok kolay

eSchenker, şimdiye kadar çıkardığımız en gelişmiş lojistik çözümüdür. Tüm eHizmetleri tek portala toplayarak tedarik zincirinizin her aşamasında size en iyi desteği sunar. Takip ve programlamadan rezervasyon ve raporlamaya kadar lojistik süreçlerinizin her aşamasında eSchenker’den yararlanabilirsiniz.

Gönderi Takip

Kolay kullanılabilen eSchenker takip aracı, gönderinizin konumu, durumu ve tahmini teslimat süresi ile ilgili gerçek zamanlı bilgiler sağlar. Atanan takip numarası ile oturum açmak zorunda kalmadan online olarak ayrıntılı gönderi verilerine erişebilirsiniz.

Takip teknolojimiz, her bir gönderiniz için daha ayrıntılı genel ve durum bilgisi verecek şekilde geliştirildi.

DB Schenker connect 4.0

1/2

Konvoy sistemi projesi

2/2